Általános tudnivalók
A visszaküldési és visszatérítési időszak a termék átvételétől számított 14 naptári napig tart, a 45/2014. (II. 26.) Korm. rendelet alapján. Amennyiben ez az időtartam eltelt, sajnos nem áll módunkban visszatérítést vagy cserét biztosítani.
A visszaküldés feltétele, hogy a termék használatlan, kibontás nélküli eredeti állapotú legyen, a hozzátartozó címkékkel és eredeti csomagolásban.
Nem visszaküldhető termékek:
Bizonyos termékeket a jogszabály alapján természetüknél fogva nem áll módunkban visszavenni, például:
- Romlandó áruk (pl. élelmiszer, virág)
- Letölthető digitális termékek
- Higiéniai vagy egészségügyi okból zárt csomagolású termékek, ha a csomagolás felbontásra került
- Ajándékkártyák
A visszaküldéshez szükséges a vásárlást igazoló számla vagy nyugta.
Kérjük, ne küldje vissza a terméket a gyártónak.
Részleges visszatérítést eredményező esetek nem lehetségesek:
- Használat nyomait mutató termékek
- Eredeti állapotukat elvesztett, hiányos vagy sérült termékek (nem a mi hibánkból)
- A 14 napos határidőn túl visszaküldött termékek
Visszatérítés folyamata
A visszaküldött termék átvétele és ellenőrzése után e-mailben értesítjük Önt az elbírálás eredményéről.
Jóváhagyás esetén a visszatérítést automatikusan elindítjuk az Ön által használt fizetési móddal megegyező módon (bankkártya, utalás stb.). A visszatérítés időtartama a banki feldolgozás függvénye, jellemzően néhány munkanap.
Késedelmes vagy hiányzó visszatérítések
Ha még nem kapta meg a visszatérítést:
- Ellenőrizze újra a bankszámláját
- Lépjen kapcsolatba a bankkártya-kibocsátóval – a visszatérítések könyvelése néhány napot is igénybe vehet
- Vegye fel a kapcsolatot a bankjával – előfordulhat, hogy a feldolgozási idő késlelteti a jóváírást
Ha mindezek után sem kapta meg a visszatérítést, kérjük, írjon nekünk a következő e-mail címre: postmaster@fonal8.hu
Akciós termékek
Akciós vagy leértékelt termékek esetén is biztosítjuk az elállási jogot a törvényes 14 napos határidőn belül, azonban a visszatérítendő összeg az akciós ár lesz.
Termékcsere
Terméket kizárólag hibás vagy sérült állapotban való kézbesítés esetén cserélünk. Ha azonos termékre szeretné cserélni, kérjük, vegye fel velünk a kapcsolatot az alábbi címen: postmaster@fonal8.hu, majd küldje vissza a terméket a következő címre:
EN-TAN Kft. | Fonal8 Webshop
2120 Dunakeszi, Magdolna utca 28.
Ajándékba kapott termékek
Ha a termék ajándékként került megrendelésre és közvetlenül Önhöz lett kiszállítva, a visszaküldés után egy ajándékutalványt állítunk ki, amit a következő vásárlásánál felhasználhat.
Amennyiben a terméket nem ajándékként rendelték, vagy az ajándékozó magának kérte a szállítást, a visszatérítést az eredeti vásárló részére indítjuk.
Visszaküldési cím és költségek
A terméket a következő címre kérjük visszaküldeni:
EN-TAN Kft | Fonal8 Webshop
2120 Dunakeszi, Magdolna utca 28.
A visszaküldés szállítási költsége a vásárlót terheli, ez alól kivételt képez, ha a visszaküldés oka hibás teljesítés (pl. sérült, hibás vagy tévesen küldött termék).
A visszaküldés szállítási költsége nem visszatéríthető.
Magasabb értékű termékek esetén javasoljuk nyomon követhető küldemény választását, illetve csomagbiztosítás megkötését. Nem tudjuk garantálni, hogy megérkezik hozzánk a visszaküldött termék.
Kérdése van?
Forduljon hozzánk bizalommal:
📧 postmaster@fonal8.hu